pondělí 18. března 2013

Stela v letních barvách

Tak po delší době zase trochu šití. Mám skvělou kamarádku, která má moc ráda moje kabelky (taky jich má šitých víc než já). Jedna letní z látky, kterou si sama vybrala, dozdobená malým knoflíčkem. Voňavá, vyžehlená a připravená na slunečné počasí...


 Uvnitř kapsy a karabinka na klíče. Já osobně bych si ji zavřela zipem, jí ale vyhovují kabelky otevřené...
Už se těším, až bude venku krásně, mám tolik látek povahy letní...a teď mě z nich ještě sít moc nebaví, tak se s nimi vždycky pokochám, pomuchlám a hezky je uložím zpět... já vím, případ pro Chocholouška hadr...

Krásné dny vyplněné čekáním na jaro Lenka

3 komentáře:

  1. Leni, kabelka je nádherná!! Já už chci léto nebo aspoň to jaro :-)
    Posílala jsem Ti email, ale poslední dobou mě nějak zlobí... párkrát někomu nedošel, párkrát s velkým zpožděním... tak když tak písni, máš v něm recepty :) Pa, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc děkuju. Psala jsem Ti na mail, ale zatím mi nic nedorazilo...

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ta je nádherná! Moc se Ti povedla! Hezký den, LenkaH.

    OdpovědětVymazat

Za každé slovo děkuji...