neděle 10. února 2013

Do Drážďan pro talíř

Oblíbila jsem si šití Drážďanských talířů. Musím se přiznat, že vůbec nevím, proč se tak jmenují, snad i zagooglím... Zatím vznikly vždycky jako dárky, ani jsem všechny nestihla nafotit a naučila jsem se je podle Bellet.
Pozor - všem geometricky přesným okům radím, aby si obrázky nepřibližovaly, protože já jsem prostě silně negeometrická (moje učitelka matematiky a rýsování by o tom mohla sepsat paměti). Trefit ten kruh, to musím ještě trénovat, i když nevím nevím, jestli jsem případ, kterému jakkoliv dlouhý trénink pomůže. Zase si ale říkám, že pod konvičkou se to ztratí.





No, žádný učený z nebe nespadl, že...
Pokud pojedete do Drážďan, pozdravujte tam...

4 komentáře:

  1. No vidíš, taky jsi tvořila ;-) :-))) Máš to pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Leni!
    Jsem ráda že jsi v pořádku ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou jsou moc povedené....parádní.....mně se také moc líbí...:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Leni .. jsou krásné !! taky bych je měla vyzkoušet.-)) přijdu opisovat :-))

    OdpovědětVymazat

Za každé slovo děkuji...