sobota 9. února 2013

Ke strojům...

Ke strojům... to jsem si teď poručila, protože mi to tu spí tvrdým zimním spánkem a to je škoda. Tak jsem si dala malý závazek (no jsem sama zvědavá, jak to s ním dopadne, protože to mi teda v mém vodnářím životě až tak nejde), že se dokopu k tomu, abych se o svůj blog starala, když už jsem ho uvedla v život...

U stroje - šicího trávívám svoje volné chvilky, když zrovna není třeba vařit, uklízet, prát, žehlit nebo se jinak starat o náš domov. Od té doby, co mám Evelínku jsem z lecčeho velmi výrazně slevila (ale to je jiná kapitola), přesto to s tím volným časem pro sebe zatím moc neumím...



 Tak opět po čase vítám každou dobrou duši, co sem zavítá a doufám, že bude o čem...


1 komentář:

  1. Leni, ahoj. Moc, moc Tě zdravím z Dačic, jak žiješ? Před Vánoci jsme chtěly s Věrkou udělat mini sraz (ve 3-Jana zde nebyla). Ale nakonec z toho sešlo. Tak doufám, že se uvidíme na jaře. Líba

    OdpovědětVymazat

Za každé slovo děkuji...