sobota 9. února 2013

Variace Valerií

Valerie

přesně tak se jmenuje můj prozatím asi nejoblíbenější střih z dílny Bellet design. Velká tak akorát, šije se dobře i při mém šnečím tempu a parády nadělá...
První pokus zůstal doma, miluju modrou a zelenou, takže rozhodování nebylo těžké.




Další vznikla na přání, kombinaci látek si kamarádka vybrala sama...


 A do třetice všeho dobrého - tu jsme vezli s sebou do Tater pro naši hostitelku. Netušila, že trávím čas hrbením se u stroje, tak byla překvapená i potěšená.




 
Jen já jsem zjistila cosi strašlivého o sobě - jsem strašlivánsky lakomá. Teda vnitřně lakomá, protože jsem je z ruky dala, ale klidně bych si je nechala doma... Děs, já vím.

7 komentářů:

  1. Leni, teda Ty toho máš našitého!!!A všechno moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc pěkné!!! Taky se chystám ušít jednu kabeličku pro paní "domácí", až pojedeme na dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni ♥jsou krásné , jsi šikulka ..a ta modrozelená je úžasná , že jsi lakomá ?? no nevím ..mě to nepřijde já když něco šiju pro někoho na kšeft tak to bych Ti přála vidět jak jsem lakomá já :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Leni, u mě vede modrá:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůůů, ty jsou krásné, všechny !!! To bych taky chtěla zkusit ušít si svou kabelku. Poradíte mi někdo, kde sehnat střih?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, tento střih je z časopisu Marina, který už nevychází. Jeho autorka ale vydává čtvrtletně katalog Love Bellet Fabrics a tam vždy jedna taška je. Jinak se střihy je to těžké, pokud člověk respektuje autorská práva a já jsem ten případ... Zajdi pro inspiraci na www.bellet.cz a třeba Tě to taky chytne...

      Vymazat
    2. Díky za radu, přeju ať se ti daří, kabelky jsou opravu úchvatné :o))

      Vymazat

Za každé slovo děkuji...