sobota 9. února 2013

Puntíky vedou

Nejsem blázen, fakt ne, jen se mi ty puntíky prostě tolik líbí... Látka krásná za cenu přiměřenou tomu, že jsem začátečník, tedy kombinace ideální. Navíc se mi fakt líbí.

Adélčiny narozeniny
Začala jsem narozeninovým setem pro Evelínky sestřenici Adélku. Chtěla jsem něco, co by mohlo zdobit desetiletou slečnu, vyhrál klobouček, kabelka Bellet Kids a taštičkopeněženka za zbytků.



  


Kufřík Bellet design 

Pak jsem se pustila do kufříku na nezbytnosti k háčkování pro mojí kamarádku, která Evelínku zásobuje naprosto dokonalými háčkovanými čepičkami. Dal mi teda potvora dost zabrat, dokonalost sama to taky rozhodně není, ale rodost myslím udělal.




A stále jí ještě mám minimálně metr...
PUNTÍKŮM ZDAR

4 komentáře:

  1. Ahoj Lenočko ♥♥♥
    tak Ty už jsi opět u stroje :-)) tak to jsem ráda ,že už jsi OK♥ a máš to všechno nádherné..puntíky miluju ..myslím ,že skoro každý je má rád a kombinace látek ,kterou jsi zvolila je úžasná ..to bude radosti z dárků ...přeji Ti ,aby Tvá radost byla dvojnásobná ,Ty si ji zasloužíš!!!!Lenočko držím Ti palce.................

    OdpovědětVymazat
  2. Týýý jo, máš to všechno parádní a puntíky jsou super

    OdpovědětVymazat
  3. Tak puntíky jsou vždycky super :-))) Taky jich několik vlastním :-)) A taštičky a kufřík jsou moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je parádní,moooc šikovná švadlenka!klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat

Za každé slovo děkuji...