středa 13. února 2013

Ve znamení elegance

Na podzim jsme byli pozváni hned na dvoje kulatiny (jsou to dámy, tak nebudeme mluvit o věku). Obě z naší vsi, obě znám, ale nikterak příliš osobně. To se dárek vybírá hodně těžko, tak jsem si umanula, že je obdaruju nějakou kabelkou. Pečlivě jsem vybrala barevné kombinace - ale do poslední chvíle jsem se třásla, jestli jsem se trefila, o střihu jsem ale měla jasno hned. Je to opět variace na Valerii - Bellet design.
Černou jsem doplnila výšivkou a bílou koženkou - ta mě tedy trochu potrápila, byl to přeci jen první pokus práce s tímto materiálem...



Druhou jsem se snažila ozvlášnit šitou broží... Obě zapínání na zip a uvnitř spousta kapes.




Jak se líbily a jaký je jejich další osud nevím, ale hnědou bych si bývala nechala hned a o černou mě úpěnlivě prosila kamarádka. Třeba se taky dočká...

5 komentářů:

  1. Jsou moc pěkné. Já myslím, že se určitě líbily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou pěkné Leni, já bych si s nima vyšla hned:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ta černobílá je úchvatná,moc se mi líbí.Asi to bude tím ,že ty kulatiny mám taky za sebou,ach jo!

    OdpovědětVymazat

Za každé slovo děkuji...